RSS 2.0

bättre tider skulle vara väldigt bra att ha just nu
2011-08-31 21:12:00 | allmänt | Kommentera här! 0



Har varit lite fråvarande med uppdateringar hela veckan. Beror mycket på att jag är helt slut när jag kommer hem från skolan. Mår inte riktigt så bra just nu heller. Är trött hela tiden och plågas av min magkatarr mer än någonsin. När det blir mer i skolan kommer jag väl antagligen frätas upp inifrån. Den dagen den sorgen.

Har fått ett nytt jobb från pappa som är lätt som en plätt! Lättförtjänta pengar ännu en gång, kittlar finfint i kistan! Kommer att behövas. Väntar just nu på att få tillbaka pengarna som ASOS "tog" av mig igår. Hade jätteproblem med att använda en rabattkod och det slutade med att det blev något fel. Köpet blev regristrerat även om jag inte ville det. Så jag tog bort beställningen, men de drog pengarna ändå. Vi får se hur detta slutar! Är inte så glad just nu iallafall!!

Imorgon kommer troligtvis bli en segobert-dag, så jag går och lägger mig nu. Godnatt!
Trackback