RSS 2.0

rena rama rånet
2011-04-19 18:14:55 | | Kommentera här! 2



Veterinärsbesöket gick bra. Tog ett tag innan vi fick komma in, men när vi väl var där så gick det snabbt och smidigt. Det var inget fel på hans lungor eller liknande och hans bett var väldigt fint. Fick med mig ett recept på en salva för ögonen och morotspasta och örter för hans mage. Detta ska han få 3 gånger per dag. Det är tur att jag är ledig!

Undersökningen och allt jag fick med mig hem kostade sammanlagt 566 kronor! Och då är inte ögonsalvan inräknad! Grymt dyrt att vara hos veterinären. Så nu är det bara att han blir frisk! Är officiellt pank! Men det är såklart värt det om han blir frisk ♥

Snart ska jag bege mig till kanotudden för att grilla.

puss


CISSI

den där maten gav jag snutte, var skitbra! :D

2011-04-19 @ 18:36:02
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Nicole

Hoppas kaninen blir bättre!

2011-04-19 @ 23:43:49
URL: http://nickys.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback