RSS 2.0

New in - blus
2011-04-18 14:05:39 | | Kommentera här! 0



Har suktat efter att få ta med mig den här tröjan hem någon gång. Eftersom Monki inte finns i Skellefteå så är det inte ofta man är där och därför blir kläderna speciella. Såg den här på hemsidan och kände att den var precis min stil (den som ligger därunder, men som inte alltid syns). Försöker att få tillbaka min lite sötare stil som jag hade tidigare och denna blus är väl en bra start på det projektet?

För svidande 300 kronor följde den med mig hem från Umeå-trippen i lördags. Fick ett "finfint" välkomnande från mig genom att jag spillde choklad på den och lite tandkräm so pricken över i:et. Så det var inte många timmar den var ren.

Mmm me like!

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback