RSS 2.0

Beställning
2011-04-14 14:00:00 | | Kommentera här! 1



En liten beställning från H&Ms nya kollektion! Har tänkt att se om de finns kvar i butik när vi är i Umeå, annars ska jag ha kvar beställlningen. Vill bara försäkra mig om att dessa hamnar i min och min lillasysters garderob.

Ska bli kul att få in lite nytt och fräscht i min garderob. den är mest fylld med färger och svart. Vill ha in lite mer neutrala och ljusa kläder. Har även en annan beställning från H&M som uppfyller dessa krav. Vi får se när den kommer hem till mig. Man vet ju aldrig med H&M. De är verkligen dåliga på att leverera varor ibland. Man måste vänta i typ en månad för att få vissa plagg.

puss

Frida

åhh fick du tag i den västen i vit! Jag har en svart :)



Hoppas det finns kvar nått i umeå!

2011-04-14 @ 17:20:14
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback