RSS 2.0

Ariel är en slyna?
2011-04-22 18:24:47 | | Kommentera här! 0



Är helt galen i Disney-filmer! Jag skulle kunna se klassikerna om och om igen hur många gånger som helst. Min favorit när jag var barn var "Lilla sjöjungfrun!". Tyckte att hon hade så fint hår och sjöng så vackert. Men bland alla fina sånger och böljande hår så finns det vissa saker som kanske inte är så himla barnvänligt egentligen.

När jag och Madde såg "Lilla sjöjungfrun" för ett tag sedan blev vi helt paff när vi hörde att Ursula kallade Ariel för slyna! HAHA! Jag höll på att dö av skratt! När man var mindre visste man såklart inte vad det var och brydde sig inte om det. I den engelska versionen kallar hon henne för "dumb little tramp". Haha jag dööör! Vart är världen påväg??

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback