RSS 2.0

Från helvetet till äppelträdet
2010-10-27 20:11:00 | | Kommentera här! 2



ÅHHEREMINJESUSHELIGABUSKE!

Jag är klaaar med datakunskapsprovet! Det är ett mirakel! Min datakunskapslärare måste vara den sämsta på att förklara vad man ska göra. Han säger att det fimns en bifogad fil, när det inte finns det. Hur konstigt är inte det? Men nu är jag iallafall klar, done, FINITO! Nu har jag praktiskt taget lov!

Hade biologiprov idag. Vet inte vad jag ska säga. Inte vad jag trodde att det skulle vara. Det var med frågor som vi knappt har gått igenom. det är typ allt jag kan säga. Tragiskt med ett sammanhängande ord! TRAGISKT!

Ska se på Desperate housewives nu, spelade in det igår! ♥♥♥

puss

marre

haha söt bild, det gäller att bjuda på sig själv ;)

2010-10-27 @ 22:07:25
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Anonym

- i like the pic!

2010-10-28 @ 14:47:41
URL: http://dajeroma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback