RSS 2.0

Vilken pärs(ika)
2010-11-24 21:42:29 | | Kommentera här! 2



Måste ta nya bilder, men there is nooo time!

Puuuh, vilken dag det har varit. Är lite småstressad nu när det närmar sig jul eftersom alla rackarns prov görs de sista veckorna innan vi får lov! Allt ska därför tryckas ihop och fungera. Inte nog med det, jag har ju körkortstoerin och övningskörningen att tänka på också. Hur ska detta gå! Får väl försöka att ta allt med lugn, om det nu går.

Slutade halv 3 idag, men kom inte hem föränn typ 20 över 3. Alla dessa bussar man ska åka hit och ditt för att ta sig hem går inte alltid de tider jag vill att de ska gå. Var tvungen att vänta i 20 minuter innan bussen kom. Ganska nedrigt med tanke på att det förut (när jag gick i högstadiet) bara tog 5 minuter för mig att gå till skolan. Ahh, härliga tider.

Nu ska jag krypa till kojs!

puss

Lucke

Hej på dig! Några planer för helgen redan? :)

2010-11-25 @ 13:56:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Kulan

Du har en bra blogg, anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet!



2010-11-25 @ 13:58:19
URL: http://kulansplace.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback