RSS 2.0

Umeåresan
2010-11-28 13:50:07 | | Kommentera här! 0

Lovade er att jag skulle ge er fler inlägg när jag var borta, men det fick ni inte! Got ya! Skoja bara. Trodde att jag skulle ha tid til att göra det, men schemat var fullsmockat och även shoppingkassarna. Lägger in bilder på det jag + min lillasyrra köpte (vi delar på allt vi köpte).

Vi kom till Umeå ganska sent ändå, senare än vad vi trodde. Vi kunde ibland inte köra snabbare än 50 km/h eftersom det var snöstorm! Vi blev nästan påkörda också1 det var någon himla idiot som blinkade höger först, men sedan tvärsvängde vänster! Men vi klarade oss och kom oskadda fram till hotellet typ halv 6. Åt på Tapazbar. det var huuur gott som helst! Till frukost var det en grymt bra frukost med färsk frukt, våfflor, äggröra och bacon. Man kunde även göra färskpressad juice ♥ En underbar helg!

Detta inlägg skulle kunna fortsätta ännu längre, men jag avrundar här.

puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback