RSS 2.0

Trött, helt i onödan.
2010-11-30 08:59:15 | | Kommentera här! 2



Var grymt trött när jag åkte buss för en stund sedan. Höll på att somna. När jag kom till skolan så fick vi såklart veta att vi inte har någon matte! Det är så typiskt att vi alltid får veta det när vi redan har kämpat oss upp ur sängen och kommit till skolan. Åh, så jobbigt det är!

Så nu sitter jag i biblioteket och väntar på att engelskan ska börja. Men tydligen ska vi få börja tidigare, som tur är. Jag orkar seriöst inte med att vi missar lektioner hit och dit och altid måste jobba ihjäl oss för att kompensera. Så grymt onödigt! De borde lägga upp skolplanen på ett annat sätt så vi inte behöver stressa igenom alla skolår.

Efter skolan ska jag fara på körkortsteori. Längtar inte.

puss

caroline

kolla in på min blogg om en tävling och läs mitt senaste inlägg va de handlar om:)du får en sak om du röstar. kram

2010-11-30 @ 16:19:27
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
My

Fin bild :)

2010-12-04 @ 17:40:19
URL: http://myvestlund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback