RSS 2.0

Just push forward
2010-11-29 18:39:22 | | Kommentera här! 0



Jag undrar ibland över varför jag har kvar min blogg. Har kass uppdatering och noll och jag menar NOLL inspiration. Känner själv att jag vill inspirera folk, men jag har ingen drivkraft nu. Kanske beror på att min äckliga design har suttit uppe i åratal. Vill göra en ny hela tiden eftersom jag bara vill spy på den nuvarande, men jag har aldrig tid till att ta nya bilder. Mest för att jag har så mycket i skolan och för att det är 20 minusgrader ute!

Får skylla mig själv för att jag ALLTD skjuter upp saker och ting. Måste skriva en loggbok til svenskan. Hade först 5 veckor på mig och nu är det bara 2 veckor kvar. Har jag skrivit något? NEJ. Har jag läst klart boken? NEJ. Har börjat läsa boken? NEJ.

Haha, Linn, du har ett allvarligt problem..

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback