RSS 2.0

Supremo!
2010-05-26 18:03:08 | | Kommentera här! 0



Vilket sugigt väder det blev!
Jag gick väldigt länge idag och fick veta att jag troligtvis har MVG i datakunskap. Dagge (vår lärare) sa att alla som har lämnat in typ alla uppgifter som han vill ha in får MVG. Så det är inte så svårt att få det då. Synd att jag har varit borta så mycket och har inte gjort alla uppgifter, men jag skall icke misströsta. Jag ska kämpa in till det sista och låta mina blodiga händer ruttna kvar i skolan över sommaren. OK!

Under de senaste två dagarna har jag:

♥ Tappat ena fjädern från tandställningen
♥ Fått G på matte nationella
♥ Gråtigt över mitt skabbiga hår
♥ Fått ett sommarjobb
♥ Fått ett samtal om att min lön höjs med 7kr/timme
♥ Ätit plättar med grädde och sylt (rolig fakta, ha ha haa)
♥ Sett en jättekonstig film på engelskan
♥ Gjort 10 hela fysikuppgifter(!!!)

Och lite mer...

puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback