RSS 2.0

5 saker...
2010-05-29 11:39:58 | | Kommentera här! 0



....ni kanske inte visste om mig:

1. Jag "sover" med gosedjur - Det beror på hur man tolkar det. Jag sover inte med gosedjur för att jag inte kan sova utan dem. Jag har bara fått en fixidé och har ingen annan stans att ha dem. Båda två har varit med sedan länge tillbaks i tiden. They are my soulmates ♥

2. Jag blir lätt påverkad av filmer - En sorgsen film, skrämmande film eller tragisk film spelar ingen roll. Jag storgrinar eller är vettskrämd en hel vecka efter. Senaste jag såg någon skräckis trodde jag att nazizombies skulle hoppa över en snöhög och döda mig när jag var ute och gick och ville inte vara nära min telefon eftersom jag trodde att jag skulle få ett samtal där det stog vilken dag jag skulle dö. Lång historia, kort förklaring. Skrattretande, men sant.

3. Jag är jätteblyg - Tro det eller ej, jag blir direkt blyg när jag är i en stor grupp med personer jag inte känner. Det kan gå en hel kväll utan att jag har sagt ett enda ord. Försöker ta bort min rädsla för att prata i stor grupp, men om jag ska vara ärlig är det min största mardröm. En löjlig liten fobi som t.ex. spindelfobi. Men den gör mitt liv till ett litet helvete.

4. Jag har lite klaustrofobi -  Kanske inte riktig klaustrofobi, men jag hatar när det är trångt. Jag får nästan ett utbrott när jag måste sova trångt. Det blir nästan så att det känns tungt att andas. Kan inte heller vara inne i ett för litet omklädningsrum för länge med någon annan, jag börjar typ nästan kallsvettas då. Jag vill ha min stora plats och där med basta!

5. Jag hatar smör i marmeladen - Det finns inget äckligare när det hamnar en smörklick i marmeladburken! Det är så vidrigt! Jag får typ kväljningar när jag tänker på det. Om man ska ha smör under marmeladen på mackan (även om det är vidrigt), lägg inte tillbaka skeden i burken igen med äckelsmöret som fatsnat på den. PLEASE!


puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback