RSS 2.0

Låt mig vara!
2010-03-27 17:07:54 | | Kommentera här! 0




Min höft värker som när man slår i tån i något! Jag kan inte tänka klart och framför allt inte ta bra bilder på det jag har köpt. Måste vara de fulaste bilderna i mannaminne, men jag bryr mig inte just för att jag har så grymt ont i höften. 3 timmar på stan är ite så mycket, men min höft anser att det är 20 timmar.

Igår var vi hela liciousgänget här hemma hos mig och det var lika kul som alltid ♥. Efter ett tag for Michelle och Frida. Men cissi och Fanny sovde över. Vi gick som sagt på stan idag och såklart såg jag att H&M har fått in den bikini som jag så fint beställde hem imorse. Visst är det underbart!? Men det blir inte så stor skillnad. Det bästa var att den såg väldigt nice ut och att det kommer att passa.

Lägger in bilder på det jag köpte idag om en liten stund. Nu måste jag vila i soffan.

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback