RSS 2.0

5 saker...
2010-06-10 20:49:26 | | Kommentera här! 3



...ni kanske inte visste om mig:

1. Jag äter kiwi med skalet på - Det jag menar är att jag äter upp skalet också. Jag äter kiwin som när jag äter ett äpple. Jag tycker att det ger en lite syrligare och godare smak helt enkelt. Det kanske är lite hårigare, men det har väl ingen dött av? Skalet gör det bara nyttigare.

2.  Jag hatar när folk smaskar - Jag blir så störd när jag hör folk smaska. Såklart måste man få göra det ibland, när man t.ex. äter palt. Då är det oundvikligt. Men när folk sitter med öppen mun och inte bryr sig om att inte låta så mycket gör mig gaaalen. Det är någonting med ljudet, it freaks me out!

3. Jag är jättelättskrämd - Jag blir skrämd av typ allt. En gång på skolan när jag gick i en korridor hoppade jag till när någon plötsligt gick runt hörnet. Jag är patetisk när det gäller sådant. Jag kan till och med skrika till även om jag är beredd på att någon ska skrämma mig. Inte nog med det, jag får typ en nästan ett krampanfall också och har ont i kroppen någon minut efter. HAHA!

4. Jag är jätterädd när jag kör gokart - Det är inte många gånger jag har kört gokart, men det har sina orsaker. Jag är livrädd för att köra gokart eftersom det går så snabbt. Senast jag körde så varvade de andra mig typ 10 gånger eftersom jag som högst kom upp i en hastighet på 20km/h. Det var då jag inte vågade mer, motorn började ju för fasen låta som en gräsklippare gone wild!!

5. Jag är jättedålig på att kolla mobilen - Ibland kan jag vara jättenoga med vars jag har mobilen. Men på senare år har jag antingen borta den, slut batteri eller inga pengar. Jag måste ringa den hela tiden eftersom jag inte hittar den. Dessutom ibland hittar jag den inte alls eftersom jag har på ljudlöst och inte kan ringa upp den. Gulity as charged...


puss

CISSI

5an, JA, det har vi fått erfara ;)



SV Jag ska behålla den :)

2010-06-10 @ 20:54:13
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Viktoria

Okej :)

Haha vilken rolig information :D

Annorlunda att äta kiwi med skal ;)

2010-06-10 @ 22:48:49
URL: http://viktorianystrom.blogg.se/
Bloggarmaja

skojjar du med mig :o kiwi med skal?

2010-06-11 @ 09:21:54
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback