RSS 2.0

Tacos
2010-07-30 18:14:22 | | Kommentera här! 0




Nu har jag ätit klart middagen. Det var jättegott! Det var så länge sedan vi åt tacos sist, så det var en 10-poängare, 5 av 5 toasters, supremo måltido, bueno mediodía! Nu är jag lika mätt som en get på grönbete, så nu blir det bara att smälta maten med lite magsyra och sedan kanske äta något gott. Det är ju faktiskt helg nu! Är VÄLDIGT sugen på popcorn aka poppe. Så vi får se om jag tar moppen och gör ett litet besök på Konsum. Det är typ mitt andra hem, nästan.

Vi får se vad som händer ikväll. Det är i alla fall Ice Age 2 på tv ikväll. Jag kanske ska slå på stort och titta på den i min ensamhet. Hur ska detta gå?

More information på ingående...

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback