RSS 2.0

Snart är det över
2010-07-29 21:18:30 | | Kommentera här! 1



Nu har jag tagit tag i problemet och klippt ner mina naglar och målat dem. Jag blir så galen på att mina naglar spricker när de blir långa och fina! Det är så sjukt irriterande. Var tvungen att hålla för mitt ansikte eftersom jag ser lika blank ut som en nyvaxad bil. Jag kan typ blända någon med mitt ansikte! Vilken förödelse. Men den ska botas!

Imorgon är det min sista jobbardag! Snart är jag några tusen rikare! Det kommer att kännas wonderbar!
Fast jag kommer såklart sakna alla hundarna. De är så underbara ♥ Speciellt Ettan, min lilla gosegris.
FREEDOM OCH SOMMARLOV!

puss




Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 21:46:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback