RSS 2.0

Smått och gott
2010-01-30 15:14:38 | | Kommentera här! 2


Nu är jag hemma igen. De spelade jättebra på matchen, även om det inte gick hela vägen. De har utvecklats så mycket att jag knappt vågar komma tillbaka och spela igen, jag kommer att suga totalt! efter matchen åt vi på Max och sedan köpte jag först foundationsvampar på H&M för att foundationborstarna kostade 100kr på Åhlens och H&M hade inga borstar. Såklart så fanns det foundationborstar på Lindex på solbacken. Typiskt! Men då har jag både och.

Köpte även godis på ICA Kvantum, 4.90:-/kg
Då är jag där!

puss

michelle

svar. haha klart ;)

jo de är fett omysigt!

2010-01-30 @ 15:30:33
URL: http://michelleostlund.blogg.se/
CISSI

jag har ocskå en sån där foundatiopensel, dom e kalasbra för att vara så billiga! jag tvättar min efter varje användning, annars blir den så äcklig =)

2010-01-31 @ 20:22:00
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback