RSS 2.0

5 saker..
2010-12-23 16:50:34 | | Kommentera här! 0



..ni kanske inte visste om mig.

1. Jag är en "kvantitetsperson" - Har inte tänkt på det tidigare, men märkte det nu. Har fått hälften så många juklappar som min syster och jag är typ avundsjuk. Haha de är så himla fjantigt, jag vet. Jag vet ju att mina julklappar är mer värda då. Men jag kan fortfarande inte släppa att hon har fått fler än vad jag har. Silly me!

2. Jag är urusel på at koka knäck - Idag var första gången jag kokade knäck i hela mitt liv. Jag brände allt och nu är de inte så goda. Så jag tror att ja måste slänga alla för att skona släkten imorgon. Jag ska inte hålla på med att koka socker. Tidigare brände jag mig på det när jag skulle sätta ihop ett pepparkakshus. Det är någon som vill mig illa så här inpå julen..

3. Jag vill ha det lugnt omkring mig - Jag får typ sår i öronen när det är mycket ljud och sådant runt omkring mig. Det kanske är därför jag inte är en musikmänniska och inte heller någon partyprisse. Mina kompisar kan intyga det. Jag gillar musik, det är inte det. Me jag kan inte sitta och lyssna på viss musik hur länge som helst. Blir bara helt slut i huvudet.

4. Jag mår illa typ varje dag - Det  har varit så ganska länge nu. Mycket beror på att jag har magkatarr. Min mage är också som ett svart hål. Jag äter och äter, men blir nästan aldrig mätt och går inte heller upp i vikt. Jag mår alltid illa just därför. Maten ligger aldrig kvar i min mage. Jag får aldrig känna mig mätt helt enkelt.

5. Jag har varit skadad i väldigt många år - Den första gången jag fick skadeproblem var när jag gick friidrott, fotboll och innebandy på samma gång. Då fick jag problem med hälsennan och var därför tvungen att sluta friidrotten och lite senare även innebandyn. När denna skada försvann så fick jag problem med ryggen. Väldigt stora problem. Började då att stå i mål i fotboll, men var senare tvungen att sluta eftersom det inte gick längre. Så när ryggen blev lite bättre började jag spela volleyboll och såklart blir jag skadad på något nytt ställe då. denna gång blev det först i vänstra höften och senare högra. Nu hjar jag ont i båda och har haft det i typ 1 år.

puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback