RSS 2.0

Today
2010-08-31 15:39:43 | | Kommentera här! 2


Jeansleggings Åhlens, tröja H&M, halsband Ur&penn, ringar Turkiet och H&M

Idag gick jag till 13.55 ungefär. Hade bild sista lektionen som måste vara den roligaste kursen jag har såhär långt. Jag vet faktiskt inte hur jag har kunnat klara mig utan den tidigare. Den förgyller min vardag! Får satsa allt jag har på den kursen eftersom det är en 150p kurs.

Är jättehungrig, men har redan ätit en macka och en frukt. Hmm...hur ska detta gå? Kommer väl falla ner på marken snart pågrund av näringsbrist utan näringsbrist. Hur det nu går ihop. Känner mig som en strandad val. Har inga vägar att gå. Sitter fast och är för tung för att röra på mig. Yes, I AM Mobidic!

Nu ska jag se på lite tv.

puss


TIEPAMANDAHH

fiin blogg du har :D

2010-08-31 @ 15:50:02
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com
Bella

fin outfit :D

2010-08-31 @ 18:00:06
URL: http://isabellahz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback