RSS 2.0

Sanningen?
2010-04-18 21:35:15 | | Kommentera här! 2

Dålig uppdatering. De orden är väldigt påkomna i min blogg har jag märkt. Jag orkar seriöst inte skriva, göra kollage, kommentera eller göra något med mitt liv.

Vem vill egentligen läsa om vad jag har gjort varje dag. Att jag kliver upp på morgonen, äter frukost, gör mig klar för skolan, är på skolan, kommer hem, äter middag, tränar och går och lägger mig. Så grymt trist mitt liv är egentligen. Men I LIKE IT! And I'm hot and your not!

Ska gå och lägga mig nu innan det spårar totalt!

puss


lovjo

Måste bara fråga hur du gjort din text! Ser ut som att det är två olika, men dom passar som så bra ihop, så det förvirrar mig =(

2010-04-18 @ 23:58:38
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Madde :)

SV: Hahaha jag antar att du sprang som en gasell, enbart för att jag eventuellt kunde ha suttit på bussen? ;)

2010-04-19 @ 17:58:12
URL: http://maaadddie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback