RSS 2.0

Ingen bild, inget viktigt innehåll
2010-04-27 18:29:34 | | Kommentera här! 0

Como estáis chicos!?

Idag var jag som en zombie på skolan. Inte för att jag har sovit för lite utan för att jag har sovit för mycket. Sov från 07.00-14.00 igår på dagen och sedan gick jag och la mig typ halv 10 så jag har sovit väldigt mycket. Lite kompensation från dessa 20 timmars för lite sleep under helgen. Lovely!

Det var även väldigt lugnt på skolan, vi såg film och gjort typ inget annat. Pillat navelludd och tittat på när jag har stapplat omkring som en fyllogubbe på torget. You can get drunk on to much sleep.

Snart har jag träning, hoppas att min 80-åriga höft pallar för trycket. Måste peppa till SM som är om två veckor.

GALET!

puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback