RSS 2.0

Hemma från RM
2010-04-26 17:23:45 | | Kommentera här! 3

Jag kan typ inte se om jag har 5 fingrar på händerna. Kom hem med bussen från Stockholm klockan 04.00 imorse. Sen så kom jag hem till mig själv en halvtimme senare och bara föll ner i sängen! Sov sammanlagt bara ungefär 3 timmar under resan. För er som inte har hängt med så kan jag berätta igen att jag har varit i Stockholm på Riksmesterskap i Volleyboll.

Hade tänkt att fara på skolan, men jag hade så extremt ont i huvudet oh var som en zombie, så jag kunde rent inte fara. Så jag somnade om och sov till typ halv 3 idag. Är lik trött nu, men på ett annat sätt. Har vänt på dygnet helt och hållet!

Känner mig bara allmänt deprimerad när jag är så här off!

Men för att lätta upp stämningen kan jag berätta att vi vann hela tuneringen! Vi vann alla matcherna vi spelade, skåpade ut alla lag och tog hem segern! Är så stolt över oss. Vi har aldrig spelat så bra som vi gjorde då och vi förtjänade det så extremt mycket! Gud vad vi äger!

Nu ska jag beundra min guldmedalj litegrann...

puss

Madde :)

SV: Okej :/

2010-04-26 @ 18:35:14
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Lovjo

Åh, stort grattis! =D

2010-04-26 @ 22:20:36
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Fanny

Grattis sötis!



Vad sägs om en fika på stan snart? extra stor chai latte?

2010-04-28 @ 21:16:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback