RSS 2.0

Svar
2009-10-24 19:22:42 | | Kommentera här! 0

Mimmie  om Long gone:
Hej! du, vi har stött på problem. Eftersom nästa lördag är en röd dag går bussarna som en söndag, och på söndagar går den enda bussen kl 8 på kvällen. Så det innebär att du är hemma efter 10 på lördagkväll.

Så antingen får du fara hem på fredag eftermiddag (men då missar du ju idol med oss ;) ) eller så kan du åka på lördag till umeå kl 12, och från umeå till skeå, då är du hemma runt 4. Om man säger till busschauffören att du ska åka två bussar så kostar det inget extra! :D
(Eller att dina föräldrar hämtar dig men det är ju inte så praktiskt)

Du får bestämma själv vad som passar dig bäst, för mig spelar det ingen roll :)
ps. jag skriver här för att du svarade inte i telefon :P
- Ojdå. Men mamma tror att hon kan hämta mig på lördag :) Så det kommer att fixa sig :) Jag kommer att kunna se idol med er!


puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback