RSS 2.0

Hotell Aurum
2009-11-20 11:45:04 | | Kommentera här! 1

Herregudherregudherregud!
Ikväll kommer det inte bli en helt vanlig kväll hemma i soffan framför idol. Ikväll kommer det att bli en kväll jag sent kommer att glömma. Vi ska ha rajtantajtan på Hotell Aurum. Min, cissis, fridas och michells familj kommer att spendera kvällen där, äta god mat, bada i poolen och bowla! Det kommer att bli awsome! Vilken underbar kväll det kommer att bli och jag kommer äntligen få träffa gullungarna igen som jag har saknat så grymt mycket!  

Chirre, godde, lärre och dirre från Coop?

puss

frida

AHAHAH linn vi ska inte ha rajtantajtan!!!! :O

2009-11-20 @ 15:02:01
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback