RSS 2.0

"Stadsvandring"
2009-05-26 18:48:02 | | Kommentera här! 2

Igår var min klass, eller ja typ halva min klass i stan och gick någon tråkig "stadsvandring". Vi gick med någon från muséet som verkligen kunde sina saker. Det var stundtals intressant, men väldigt tråkigt. Jag fick dessutom skavsår under våran långa och varma tur runt "historiska platser". Alla höll på att dö av törst och jag tror att det faktiskt var fler än jag som bara ville hoppa i älven! Det var typ 20 grader ute i skuggan och det kändes verkligen nu när det har varit så kallt tidigare.

Så, lärde jag mig någonting? Nej. Var alldeles för upptagen att hålla mig från att smälta.

Gående genom "Bonstan"


Jättesöta hus:)


Jag hade väldigt hårda skor som ni kanske ser och ja, det gick ju som det gick;) Mitt ben ser även väldigt stort och hängigt ut på bilden, men så blir det när man tar uppifrån;)


Stadskyrkan så fin, så fin:)


Stor och ståtlig;)

En till stuga



Solstund i gräset:)


puss

frida

sv. jaaa alltid snygg! ;)

2009-05-27 @ 15:34:26
URL: http://friiiddaas.blogg.se/
Madde

Vilka vackra bilder det var på mig...... :D

2009-05-28 @ 15:29:32
URL: http://maaadddie.blogg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback