RSS 2.0

American history X
2009-05-28 16:31:26 | | Kommentera här! 1

Idag började dagen med en "argumenterande uppsats". var inte så svårt eftersom vi jobbar väldigt mycket med egna reflektioner på SO:n:) Var roligare än andra lektioner om man ska säga så;) Hela den här veckan har varit bra. Vi har haft andra saker än lektioner och det har varit mycket skönt. Vi har även börjat halv 9 varje dag och vi började 9 idag:) Fast det var ingen som visste när vi började, en del sa att vi började 8.15 och andra sa att vi började 8.30 och några andra 9.00. Jag for dit kvart 8.15 eftersom jag inte ville komma försent, men såklart så började vi 9.00. Orkade inte fara hem, även om jag hade moppen;)

Efter lunchen såg vi en film, American history X. Hatar sådana filmer som handlar om rasism. Jag blir så upprörd när jag tänker på hur det är i världen och hur man inte kan göra något åt det. Jag påverkas allt för mycket av filmer. Inte bra. I slutet grät jag såklart också, kan inte hjälpa det. När jag tänkte på hur mycket jag grät så började jag skratta och då så blir det inte så bra;) Det kändes som om jag var ganska så utstirrad, haha;) Som tur var så grät min kompis som satt bredvid mig också;) annars hade det varit ännu mer pinsamt;)



puss

Madde

haha vi var dom som grät av alla i klassen typ, tur att vi satt längst bak i klassrummet (A)

2009-05-28 @ 18:05:01
URL: http://maaadddie.blogg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback