RSS 2.0

VARMT!
2009-06-26 12:51:45 | | Kommentera här! 1

Asså, det här måste vara rekord! Det är så jävla varmt att man knappt kan gå på gräset! Det känns som om man ska smälta vid varje fotsteg man tar! Jag har försökt att sola litegrann, men jag svättas som en gris och håller på att få värmeslag. Man är ju så ovan nu när det har varit halvbra väder ett tag. Det kommer som en chock! Försöker att få i mig så mycket vätska som det går. Vill inte bli uttorkad! Det är så härligt med värme, men det här är nästan för mycket. Alltid är det något man klagar på;)

Hur går det för er? Smälter ni bort?







puss

Madde :)

Jag har inga pengar på mobilen så har inte kunnat svara :( tänkte om vi skulle ta och samla ihop nå folk och fara och bada på måndag? =D

2009-06-26 @ 15:56:27
URL: http://maaadddie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback