RSS 2.0

Dagarna är inte alltid bra
2009-07-29 16:41:04 | | Kommentera här! 1

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den här dagen. Vet inte om förjävlig är rätta ordet eller om det mer var helvetet. Jag vaknade i alla fall med ett sjukt och jobbigt magont. Jag hade så ont att jag höll på att svimma 2 gånger! Jag kunde verkligen inte kontrollera mig själv. Jag till och med gallskrek! Jag vet att man inte brukar göra det när man är 16 år, men jag hade så jävla ont att det verkligen inte går att beskriva. Det var som att jag fick en kniv i magen och ännu värre. Jag trodde verkligen att jag skulle dö! Så jag for såklart inte på sommarjobbet på förmiddan. Sov till typ halv 12 när det hade lugnat ner sig lite. Det var väldigt skönt att slippa den där jobbiga långpromenaden med den slöa hunden. När det senare blivit bättre så bestämde jag mig ändå att fara dit de sista timmarna på eftermiddagen. Det handlar ju faktiskt om mina slutgiltiga pengar! Vill ju inte sänka min efterlängtade lön.

Kan vara säga att det kanske inte riktigt var så smart.

Ont i magen + jättevarmt + mycket kläder + jobbiga pudlar är inte det bästa idealet för tillfriskning..

puss

D A I N A R A ♥

Shuee !

snygg blogg!

besöök min blogg & kommentera är du snäll ? (A)

2009-07-29 @ 16:43:14
URL: http://tiiepdaiinaraa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback