RSS 2.0

Bloggen
2009-07-28 19:20:53 | | Kommentera här! 0





Hur många besökare har du dagligen?

- Jag har inte så många besökare tyvärr, men jag är väldit tacksam över att det är några som håller sig kvar här<3 Om jag ska säga ungefär så har jag på senare tid mellan 15-40 besökare.



Varför bloggar du? och hur kom du på idén?

- Jag bloggar för att jag tycker att det är kul och för att det är ett bra tidsfördriv när man inte har någonting att göra. Det är som en dagbok som man orkar att skriva i:) 
-Först och främst "kom jag på" idén efter att jag fick se mina kompisars bloggar. Tyckte först att det såg väldigt tråkigt ut och ganska töntigt. Men när jag började blogga på riktigt så tyckte jag att det började vara kul :)


Din första frågestund hur känns det?
- Det känns väldigt kul att det är någon som frågar något. Trodde inte att det skulle vara så många, var beredd på det. Nu när jag faktiskt har fått ganska många och roliga frågor så känns det jättekul :)
Kommer säkert en till senare


puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback