RSS 2.0

Fettisdag:D
2009-02-24 21:37:05 | | Kommentera här! 0

Kan aldrig få bort tanken på att man kan utala "Fettisdag" hur man vill;) haha...
Antingen kallar man det "Fettis-dag" eller så kallar man det "Fet-tisdag". Bara en tanke som har slagit mig.
Jag säger själv "Fet-tisdag" men jag läser alltid "Fettis-dag"..

Eftersom det är fettisdag idag så fick vi plättar med sylt och grädde på skolan. Förut så fick vi semlor men de har blivit bortbytta mot plättar och en extra taco-buffé:D I HAPPY!
Tycker liksom inte om semlor så mycket, eller iallafall inte mandelmassan. Men jag kommer inte undan semlan ändå. Det är ganska populärt bland de andra här i huset och på vollybollmötet idag fick vi såklart semlor.

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Är jättetrött!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback