RSS 2.0

Ellos.se
2009-02-23 20:15:15 | | Kommentera här! 1

Äntligen!
Nu är beställningen klar.
Har beställt en superdupersöt tunika/klänning och en lika söt Singoallatopp:)
Hade tänkt att beställa skor också men eftersom jag redan har köpt mina drömskor så blir det inte av, måste tänka på ekonomin;) haha
jag hoppas att de hinner komma innan jag ska till tärna:)
Det kommer säkert att bli fler inköp snart, vänta bara;)



                              Tunika/klänningen                                              Singoallatoppen                         



De nya skorna( förlåt för den dåliga skärpan)


En till....




Puss

Frida

Najs med bajs tjejen ^^

2009-02-27 @ 11:37:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback