RSS 2.0

Segpropp
2009-08-31 21:05:34 | | Kommentera här! 0

Igår kom min mamma hem från Stockholm. Har saknat henne så mycket! Dessutom så kom hon hem med en liten present, eller ja, fyra för att vara exakt ;) Kan tyvärr inte lägga in några bilder ikväll för att blogg.se dampar hur mycket som helst för mig. Det tar typ 5 minuter och lägga upp varje bild och allt sådant. Så jag hoppas att det går snabbare imorgon.

Vill även säga att jag ska försöka att svara på alla underbara kommentarer så fort jag får igång snabbheten igen. Det går verkligen inte nu. Men jag är väldigt tacksam över alla kommentarer och det är bara fortsätta att kommentera. Jag lovar att jag svarar senare!

Ha en bra kväll.

Skriver mer imorgon, förhoppningsvis..


puss


9 dagar kvar





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback