RSS 2.0

game of thrones
2013-06-10 17:55:00 | allmänt | Kommentera här! 0

 
Jag har väldigt lätt för att fastna för serier som har fantasy-influenser blandat med kärlek, drama och intriger. Just nu håller jag på att traska mig igenom "Game of Thrones". Är snart klar med säsong 1 och är mer än nöjd med det jag har sett hittills! Älskar musiken (helst dess intro), kompositionen och tycker att Sean Bean (som gestaltar Eddard Stark) alltid hittar rätt känsla i sina karaktärer!
 
En annan serie som jag kan tipsa om är miniserien "The Pillars of the Earth". Den har jag till och med sett två omgångar. Så den är riktigt sevärd ifall ni fascineras av just medeltiden och kampen mellan det manliga och kvinnliga könet, men också mellan folket och kyrkan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback