RSS 2.0

en utrymmeskrävande hobby
2013-06-05 14:00:00 | allmänt | Kommentera här! 0

Min fabulösa skosamling ↑. Under de senaste åren har jag haft lite skomhysteri och det har kommit in mycket under en kort tid. De flesta är köpta på rea (är mycket bra på att handla på rea). Det var inte förrän jag samlade ihop alla som jag insåg hur många jag faktiskt har. Det konstiga är att jag ändå inte har några riktigt bra sommarskor. Det är nästan bara vinter-/höstskor (varav fyra par är stövlar..). 
 
Borde göra en rensning, för jag har inte plats med såhär mycket skor! Det är nog bäst att göra det snart eftersom min mammas bägare snart har runnit över. Och jag kan förstå varför!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback