RSS 2.0

ny mobil: HTC One
2013-07-05 20:25:00 | shopping | Kommentera här! 0

 
Äntligen har jag fått hem en ny mobil! Jag är så överlycklig att ett halvårs plåga med en Nokia-stenålders-klump är över! Det är när man helt plötsligt förlorar sin mobil som man verkligen inser hur mycket den påverkar livet. Jag har känt mig naken, exposed, rädd utan min HTC Incredible S under hela vintern! Bara en så enkel sak som att ta kort har jag varit utan, vilket har varit ett helvete med tanke på att jag måste ta process- och produktbilder till företaget. 
 
Så vilken mobil blev det den här gången? Jo, en gudomlig HTC One! Är hittills grymt nöjd! Nu gäller det bara att hålla sig borta från att tappa ner den i toan på IKEA (...och på alla andra ställen med toalett).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback