RSS 2.0

närmar mig friskare tider
2012-10-18 14:38:01 | allmänt | Kommentera här! 0

 
Var på vårdcentralen idag och fick goda nyheter. Min infektion som jag hade i kroppen är borta, så nu är jag bara sjuk för att jag har ett vanligt förkylningsvirus. Yeeeey! Det var länge sedan jag hade en vanlig hederlig förkylning som ger upp efter en vecka. 
 
Skönt att veta att jag troligtvis kommer att vara frisk till resan. Fast jag måste såklart vara riktigt försiktig och inte vistas med människor innan jag känne mig helt frisk från denna förkylning. Så enligt doktorn ska jag stanna hemma tills jag känner mig helt frisk. Inte lika roligt. 
 
Men jag antar att jag för en gång skull ska följa doktorns order och strunta i att det är tråkigt och att jag så supergärna vill vara på skolan! Kan vara värt det om jag senare får vara frisk. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback