RSS 2.0

från bläckfisk till förkylning
2012-10-16 18:26:00 | allmänt | Kommentera här! 0

 
Gör en bläckfisk på keramiken som ska bli ett prydligt kakel senare...bara sådär helt random.
 
Sitter i soffan och darrar lite lätt under en filt, eftersom jag är fökyld och just pågrund av att jag är nervös över att jag är förkyld ÅTER IGEN! Det verkar som att jag påbörjar min fjärde förkylning på drygt en månad. Efter antibiotikakuren så har det kännts som att min kropp sakta men säkert sökt sig till friskare tider, men idag så känns det helt tvärtom!
 
Det är 10 dagar kvar innan jag beger mig mot Gran Canaria. Visst bör dessa dagar vara tillräckligt för att bli frisk? Kan då säga att jag inte känner mig så säker på det...
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback