RSS 2.0

jeansshopping
2012-01-31 19:55:19 | shopping | Kommentera här! 0



Nu har jag klickat hem dessa godingar som jag har suktat efter ett antal månader nu. alltid när jag har tänkt at beställa dem så har de tagit slut i min storlek och då har jag lagt pengarna på annat. Men nu är de banne mig snart mina!

De är från Nelly, men är Cheap Monday jeans. Har ett par nästan likadana med hög midja, men svarta. dessa har helt tappat färgen och jag köpte helt fel storlek (alldeles för stor). Blev grundlurad eftersom de var megatighta när jag fick dem, men efter jag hade använt dem i några timmar blev de helt pösiga på rumpan och i midjan. Så om ni har tänkt att köpa dessa, köp en storlek mindre än ni brukar ha! Et tis från coachen.

Passade på att köpa dem nu eftersom jag fick pengar idag och för att det är fri frakt till och med idag. de är välbehvliga eftersom jag har två jeans som jag tycker om och använder hela tiden. Två par svarta.

Jag hoppas innerligt att dessa kommer att passa som en smäck!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback