RSS 2.0

Kampen om concealern
2012-04-14 16:00:00 | mode | Kommentera här! 0

Har velat ha den här concealern hur länge som helst. Just med tanke på hur mycket beröm den har fått osv. För någon vecka sedan så hade Kicks specialpris på den för medlemmar. Så då tänkte jag att jag skulle passa på att köpa den när den hade ett så bra pris. Men eftersom jag blev sjuk så kom jag mig inte in till stan föränn efter en vecka och då var den slut. De hade bara tagit in 20 st (!!?). Väldigt konstigt enligt mig med tanke på att det är den populäraste concealern de har.
Som tur var så erbjöd de mig en liten deal. Jag fick köpa den för specialpriset om jag kunde vänta med att få den några veckor senare. Så då gjorde jag det och igår fanns den i lager igen. JIPPI!
Glad tjej.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback