RSS 2.0

nagellacksfrossa
2011-09-14 19:39:00 | mode | Kommentera här! 0



Rensade igenom i mina nagellack. Jag har alltså världens största blandning av färger (som inte är så snygga heller) och fyra par röda nagellack. Okej...och hur gick det här till?? Jo, jag gjorde misstaget att skriva att jag ville ha rött nagellack på min önskelista, som jag gav till alla i min släkt. Så eftersom nagellack är typ det lättaste att köpa fick jag 4 röda nagellack till julklapp. Detta var för ex antal år sedan, men de har fortfarande inte torkat igen.

Sedan så har jag förstås mina favoriter. Dessa favoriter är från Mavala, nr 71 "La paz" och nr 72 "Nice". Känner dock att de här färgerna är lite fel nu i hösttiderna. "Nice" kan funka eftersom den är orangeröd. Men nu vill jag skaffa höstfärgerna! Synd bara att jag är så extremt dålig på att underhålla mina naglar, så nagellacken torkar bara ihop innan jag hinner använda dem.

Dax att ändra mitt beteende tror jag..
Trackback