RSS 2.0

bye bye guldiga toner
2011-09-27 19:30:00 | mode | Kommentera här! 0

Förra helgen tog jag tag i något som jag borde ha gjort för länge sedan, jag gjorde en "silvershampo-kur". Kan inte fatta att jag har gått runt med äckliga gula toner så pass länge som jag har gjort. Tycker att gludiga toner är snyggt på andra, men det passar inte på mig.

Hade i silvershampot i ca en timme och det blev precis som jag ville ha det. Lite sådär grått vitblond. Är mer än nöjd! Fast det är synd att mitt hår snabbt övergår till de guldiga tonerna igen. Men jag har köpt en hel flaska så det ska räcka  till många användningar framöver. Min förra flaska räckte i ca 2 år. Det säger ju sig självt att det kommer att räcka den här gången också.

FÖRE:


EFTER:


Och nej...jag är inte omedveten om hur sjukt fett mitt hår är på första bilden. Det var precis innan jag skulle duscha och lägga i silvershampot. Hade liksom haft en avfettningshelg. Hehe.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback