RSS 2.0

hårmodell
2011-11-03 14:52:38 | mode | Kommentera här! 3

Idag har jag varit hårmodell! Har varit hårmodell förut, typ 3 år sedan. Men då blev min frilla inte nådig! Hade sedan innan haftljusbrunt hår och då fick jag en mörkbrun kort frisyr med svarta slingor i luggen (!!) A living nightmare! Men idag blev inget crazy eller sådant, bara en blondering. Fast det känns väldigt annorlunda med tanke på att det var länge sedan jag var såhär blond. Min utväxt har varit grooov alltför länge, så det var skönt att få bort den...och gratis dessutom!

Borde se till min utväxt lite mer. Det ska aldrig mer bli lika groooov igen! Banne mig!

FÖRE:



EFTER:


Much better!
Var hårmodell på Saxonz! Åk dit och bli fin utan att lida pin! Salongen ligger på Skeppargatan 11 i Skellefteå!


Vad tycks??

CISSI

helt looocoo utväxt du hade innan!!!

2011-11-03 @ 15:23:19
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Mimmie

fiint!

2011-11-03 @ 16:05:53
Frida

Vildaste utväxten!!!! Men det blev grymt bra:)

2011-11-03 @ 16:14:19
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback