RSS 2.0

lite tjoller
2011-05-24 20:00:00 | | Kommentera här! 1

Lättar upp dagens nedstämda stämning med lite fel sms skickade av olika (otursamma) människor till olika (utsatta) chefer. Riktigt kul!!


Till:
Chefen
Sms: Shit vilket stånd du fick igår när jag kramade dig. Och försök inte komma med några undanflykter, jag kände det :)
Svar: Vad menar du? Jag måste nog be dig förklara dig lite?

Förklaring: Skulle skicka till en kille som jag var på dejt med men han fick det aldrig för min chef fick det :/


Till:
Chefen, en gubbe på 60 bast
Sms: Tydligen så kallar kvinnorna honom för spermabanken haha
Svar: Mig?

Förklaring: Hahahaha, åh gud vad jag skrattade. Jag skulle skicka till en väninna som jag samma dag pratat med, om en karl vi käde gemensamt. Nu råkade min chef få smset och han trodde tydligen att det var honom jag menade



Till: Chefen
Sms: Dags för ännu en dag på psykjobbet!
Svar: Vad menar du?

Förklaring: Jag skulle skicka till mamma. Trivdes inte på mitt jobb. Han haft ett samtal med chefen om det, och nu råkade han få messet. Det blev bättre :)


Till: Chefen
Sms: Bakisångest som fan. Låg tydligen med en riktig slyna inatt. Hon har stuckigt men lämnat kvar en lapp där det står: Din dick är inget att ha!
Svar: Haha

Förklaring:
Fail! Menat till en polare.



Till: Min Chef
Sms: Bråkade med min chef i morse igen. Jag får panik, jag vill döda honom. Han är helt bränd i huvudet!
Svar: Inget

Förklaring: Skulle messa en polare, försöka få ut min agression över ett bråk med min chef. Blev lite panikslagen när jag såg att ja skickat iväg det till senaste kontakten, som var min chef. Men han nämde aldrig något haha....



Källa: felsms

Mimmie

hahaha han med bakisångesten hade jag inte läst om!

2011-05-24 @ 21:37:40
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback