RSS 2.0

Dagens plus och minus
2011-05-27 14:55:10 | | Kommentera här! 0



Dagens plus

+ Gjorde bort två prov (NK och muntliga engelska nationella B)

+ Vi hade ingen grafisk design, så jag slutade halv 1. 

+ Det är fredag!

Dagens minus

- Har en dålig hårdag. Jag har omvandlats till vandrande smörbytta!

- Det var shepards pie på skolan. Jag trodde att det skulle vara pasta bolognese.

- Det gick inte bra på något av proven. Är officiellt K.Ö.R.D

- Måste plugga till biologiprovet som v har nästa vecka. PÅ EN FREDAG!!

- Har extremt ont i höfterna. 

- Mitt humör har blivit väldigt surt. Tänk vad en liten bussresa med fjortisar och högljuda P-12 kan göra! Orkar inte höra på deras prat!


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback