RSS 2.0

pepparkakshus
2011-12-23 15:28:05 | allmänt | Kommentera här! 1




Jag och min lillasyster blev precis klara med årets pepparkakshus! Lite annorlunda design än förut med minimarsmallows utöver de traditionella non-stopen. Fast de kommer att bli stenhårda...

Har absolut ingen julkänsla alls. Det suger. Men förhoppningsvis ska jag och min systers årliga uppesittarkväll rätta till den saken. Har blivit en tradition nu att spela Mario Cart på Wii tills vi blir trötta. Så kommer det att bli i år också, förutom att jag troligtvis kommer att somna vid 10 eftersom man har blivit så gammal och gaggig.

Ha en bra dan före dopparedan!


Anonym

SNYGGT!...gott

2011-12-23 @ 19:45:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback