RSS 2.0

Rabb-it
2010-09-28 15:32:40 | | Kommentera här! 1



Var ute och hade en liten photoshoot med min gullegris McDreamy. Som vanligt blev det nada bra kort eftersom han varken vill sitta still eller vara med på kort. Just nu håller han även på att fälla bort päls. Så han ser ut som en torktumlad hårboll. Fast ni ska se min andra kanin. Han fäller så mycket at han nästan är kal på ena sidan. Det är extreeeemt! Jag tror bestämt att han är påväg att bli en nakenkanin! Bad choice!

Planerna ikväll är middag hos farmor och farfar. Skönt att få fara någon annanstans. Är less på att ligga i soffa och tycka synd om mig själv. förkylningen är som tur lite bättre. Kanske blir det skola imorgon?

Tro det eller ej, JAG HOPPAS PÅ DET!

puss

kajsa

Din blogg är verkligen jättebra!:D Läser den varje dag:] Och vilken söt kanin du har!:)

2010-10-01 @ 21:17:29
URL: http://kajsens.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback