RSS 2.0

M.Å.N.D.A.G
2010-10-25 11:14:51 | | Kommentera här! 2



Me today. Mitt hår är som vanligt all over the place, så jag var tvungen att sätta upp det. Förut hade jag aldrig uppsat, men nu så har jag det ganska ofta. det är grymt skönt faktiskt. då behöver man inte hålla koll på hårets volym, struktur och allt sådant. Underbart!

Har som sagt sovmorgon. Börjar bli less på att nämna det. Kemi på schemat, vilket påminner mig om att jag inte har gjort läxan. Whooops! Tur att vi bara var tvungen att läsa. Tror jag i alla fall. Jag kanske har missat något? Vi får be til gudarna att det inte är så.

Börjar bli dags att göra spaghetti carbonara! ♥

puss

Mimmie

Åh spaghetti carbonara... <3



Sv: hahaha ;)

I lördags skrev vi ett liknande brev, en kontaktannons för båda är ju snygg, sexig, singel! (det såg du väl på bilderna) ;)

2010-10-25 @ 16:23:11
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Mimmie

Sv. Hmm, njaa det går väldigt dåligt. Undra om det kan bero på att jag inte ens lagt ut annonsen på bloggen eller om vi helt enkelt är för snygga? ;)

2010-10-25 @ 17:18:57
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback