RSS 2.0

IKEA
2010-05-24 21:23:43 | | Kommentera här! 2


Hade tänkt att köpa det här urgulliga tältet till kaninerna...


Jag hoppas att ni förstår varför jag inte har bloggat. Det borde ni ha förstått om ni har tittat på min blogg någonting från igår. Var på IKEA med klassen och shoppade INGENTING. Älskar deras sortiment och sådant, men jag måste spara till Turkiet nu. Det börjar faktiskt närma sig! Bara drygt 3 veckor kvar...'

Det var ganska drygt att gå på IKEA ändå eftersom vi inte hade så mycket tid på oss. Först skulle vi fråga personalen en frågeställning sedan rita av ett "rum" där inne och sedan shoppa fritt. Jag gick såklart även på Skopunkten och Candy World. Om jag hade mer pengar skulle jag ha köpt några sandaler, men tyvärr är jag inte gjord av pengar(...) så det blev inget. Jag kunde inte heller välja vad jag skulle köpa på Candy World, så det blev inget där heller. Så det kan gå.

Imorgon får vi veta matte B nationella som vi hade förra veckan. En sak vet jag, jag har inte IG. Känns bra.

Nu ska jag sova. Att åka buss är tröttsamt..

Vi finns här för dig, Cissi ♥

puss

CISSI

<3

2010-05-25 @ 07:07:28
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
EEMMAAH

Vsg!

Händer idag då?:)

2010-05-25 @ 09:14:07
URL: http://eemmaah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback