RSS 2.0

Dan före dopparedan
2010-12-23 15:53:41 | | Kommentera här! 1



Idag har jag och Mimmi (min lillasyrra) stått i köket mestadels av tiden och fixat ihop lite julgodis till imorgon. De blev grymt goda iallafall. Det var ändå inte så mycket jobb ändå. Lite choklad där och lite tryffel där. Vi är då väldigt nöjda och hoppas på att de kommer att bli uppskattade på den speciella dagen som snart är här. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort!

Ikväll ska jag först till Madde och sedan ska jag och Mimmi ha uppesittarkväll med Mario Kart och Mario Galaxy. Hahah, det har blivit en tradition nu. Ska även se Grinchen eftersom jag alltid gör det dan före dopparedan. Ska bli skitamysigt!

Mimmi har fått dubbelt så många juklappar som mig. Antar att mina är mycket mer värdefulla...

puss

LORISSA LOVEBOMB

sv: åh :)



Jag sitter och ser på The Holiday på trean, har du sett den? Kate Winslet är så brutalt snygg, jag vill byta kropp med henne!



Har du bakat något julgodis i år då?

2010-12-23 @ 21:49:41
URL: http://lorissalovebomb.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback