RSS 2.0

Från grått till vitt
2009-10-25 17:25:16 | | Kommentera här! 0


Jag har städat typ hela dagen så det är därför jag inte har bloggat någonting. Ska göra om i mitt rum och det ska bli så skönt att äntligen få det så som jag vill ha det inte den jobbiga tapeten som min lillasyrra valde när hon hade det rummet. Har tänkt mig att ha 3 vita väggar och en turkos/blå fondvägg. Har tänkt att ha det lite mer neutralt på väggarna så jag kan experimentera lite mer med mönster på kuddarna och så. Jag hoppas att det blir bra. Ska på stan imorgon och få lite inspiration på olika färgnyanser att ha i rummet.

Ikväll blir det TOP MODEL!

puss



Update: Fondväggen kommer att bli beige inte blå..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback